Contract/ Huisregels

Huis regels

1.       Afspraak maken

. Het maken van een afspraak wordt aangeraden om wachttijd te voorkomen

. Kom op tijd voor je afspraak, bij te laat komen kan je afspraak worden ingekort of verplaatst

. Hoewel we ons best doen om de planning aan te houden, kan een afspraak soms uitlopen door extra aandacht voor een klant. Wij vragen hiervoor je begrip en geduld

2.       Annuleren

. Annuleren of verzetten van afspraken dient minimaal 24 uur van tevoren te gebeuren

. Voor last-minute annuleringen kunnen kosten in rekening worden gebracht

3.       Betalen

. Betaling kan contant of via pin worden voldaan

. Alle behandelingen dienen direct na de afspraak te worden betaald

4.       Hygiëne en netheid

. Persoonlijke hygiëne wordt op prijs gesteld

. Huisdieren zijn toegestaan!

5.       Gedrag

. Behandel onze medewerkers en andere klanten met respect. Ongepast gedrag wordt niet getolereerd

6.       Verlies of schade

. De kapperszaak is niet verantwoordelijk voor verlies of schade aan persoonlijke eigendommen

7.       Klachten en feedback

. Wij streven ernaar iedereen tevreden te stellen. Mocht er iets niet naar wens zijn, laat het ons direct weten!

. Feedback is altijd welkom om onze service te verbeteren.

8.       Verkoop van producten

   . Producten die in de salon worden verkocht, kunnen niet worden geruild of geretourneerd, tenzij het beschadigd is

.Wij geven graag advies over welk product het beste bij jou past.

. Voor een hairextensions behandeling dient u een aparte afspraak (telefonisch) te maken, wij hebben niks op voorraad, deze worden op maat besteld na overleg en dient vooraf volledig betaald te worden